torstai 18. elokuuta 2016

I AM HERE!

Pitkästä aikaa!!

Elikkäs, mulla on ollut tässä nyt aika pitkä tauko, etten oo saanut mitään blogiin. Syitä on monia... Piti tulla se Unkarin matkapostaus ja ostosten esittely, mutta se sitten tais jäädä, siitä on kuitenkin niin pitkä aika. 
Mulla ei ollut oikeen fiilistä kirjoitella mitään postauksia, sillä halusin nauttia kesästä. Mutta, nyt on "onneks" taas koulut alkanu. Mulla alko koulu 11.8. 
Alan nyt taas (toivottavasti, mutta tsemppaan) kirjottaa blogia "vakituisesti", eli yritän saada mahdollisimman usein postauksia. 
Toi loppukesä oli aika kiireinen ja tein aika paljon asioita, joten myös sen takia kirjoittelu on jäänyt vähemmälle. 
Mutta mutta... voisin kertoo nyt vähän miten mun koulu on alkanut jne. Eli, menin seitsemännelle luokka-asteelle. Olin hakenut jo kuudennella medialuokalle, ja no mä sitten pääsin sinne. Nyt kun oon viikon käynyt jo yläasteella, niin on itseasiassa ollut ihan super kivaa, varsinkin kun on medialuokalla. Periaatteessa me tehdään ihan samoja asioita kun normaalisti, mutta me saatiin omaan käyttöön esimerkiksi Chromebookit, eli läppärit. Me tehään myös enemmän projektityyppisiä juttuja ja käytetään sosiaalisia medioita luokan kanssa. Tai no meillä ei oo vielä meijän luokan yhteisiä käyttäjiä missään someissa, mutta on varmaankin tulossa. 
Kun tää on vasta 1. jakso, niin meillä ei oo niin kiirettä koulussa (vielä). Meen pääsääntöisesti kahdeksaan ja pääsen kahdelta. 
Oon alkanut taas harrastamaan joukkuevoimistelua kolme kertaa viikossa, joten siihekin menee aikaa. Itseasiassa, kuten huomaa, mulla on viikot aikas kiireisiä, niin voisin tehdä postauksen jossa kerron, miten kannattaa ajoittaa omaa elämää. 

Huh, täs tuli nyt paljon asiaa kerralla, mutta onhan siitä pitkä aika milloin viimeks kirjotinkin.
Jos teillä lukijoilla ois jotain ehdotuksia minkälaisia postauksia haluaisitte, esim. koulun alkuun liittyen, niin laittakaa kommenttia. Vastailen ja laitan sitten muistiin, jos tulee ehdotuksia. 
Toivottavasti jaksoitte lukea tän, musta kuulee ens postauksessa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti