perjantai 19. elokuuta 2016

SWEET AUTUMN

Heissan!


 

Ootte varmaan huomanneet, että nyt on alkanut ilma viilenemään? Tykkään itse syksystä aika paljon, sillä rakastan syksyn muotia ja vaatteita. Syksyssä on kuitenkin tyhmää se, että sataa niin paljon. Mun ehdoton lempparivaate on tällä hetkellä bomber takki, käytän sitä sillon enemmänkin kun ei sada.

Oon vähän tässä harkinnut, että menisin Elämä lapselle konserttiin ystävien kanssa, mutta saa nähdä toteutuuko se? Haluaisin sinne kyllä toosi paljon, koska siellä on tänä vuonna esiintymässä esimerkiksi JVG, Cheek, Evelina, Vesala ja paljon muita artisteja. 
Lisäks en oo käynyt monessakaan kosertissa/keikalla, joten tää ois niin hyvä tilaisuus. Ainoo vaan että sillon on koulupäivä, mutta illallahan se vasta on... Hei, kertokaa te, ootteko tulossa ja suositteletteko sitä konserttia, jos siis olette käyneet.

Tänään on ollut ihan kiva päivä, oon fiiliksissä yhest salaisesta jutusta, jonka kerron teille jossain vaiheessa täällä blogissa. Koulussa ei ollut mitään niin erityistä, huomenna (lauantaina) on kuitenkin "koulua"... Eli huomenna on koulupäivä, mutta se korvataan sitten jollain lomalla, että saadaan ylimääräinen päivä? Ja kun laitoin tohon "koulua", meinaa että tehdään lehteen juttua, niin kunnollinen koulunkäynti jää kokonaan pois. Medialuokka (minun luokkani) tekee siis johonkin lehteen, en oo vielä varma mihin, mutta kuitenkin lehtijutun huomisesta päivästä, joka koskee paikkakuntaa, jolla asun. Otan siellä kuvia mun kameralla, vaikka se kamera ei olekaan niin hyvän laatuinen. Mutta kerron sitten lisää siitä lehtijutusta, kun mulla on enemmän tietoa jne. 

Postausideoita saa laittaa!

SOMET: 

Ig: @juliajosefiinaz
SC: @juliaajee









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti