perjantai 18. marraskuuta 2016

SOMETHING NEW?!

En oo ollu tässä pitkään aikaan oikeen tyytyväinen mun blogin ulkoasuun (banneriin, teksteihin yms.), joten päätin siirtyä toiselle sivustolle kirjoittamaan tätä "samaa" blogia. Oon aina kirjottanut bloggerin kautta blogia, mutta kun jokainen mun luokkalainen joutui tekemään koulussa oman (koulu) blogin, niin mun käsitys valaistui toisesta sivustosta, ja tää sivusto on siis varmaan monelle tuttu wordpress.com . En itse tiennyt kuitenkaan tästä wordpressistä sen enempää, ennen koulujuttuja. Tää koulublogi on henkilökohtaisessa käytössäni. 
Säilytän kuitenkin tämän blogisivuston entisellään, mutta ei tule mitään postauksia. 

En ajatellut tulla tänne enempää höpisemään tästä, vaan avasin hiukan, mikä on tilanne. Mee siis ihmeessä kurkkaamaan mun "uusi" blogi, jossa kerron enemmän muutosta. (TÄÄLTÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti