torstai 23. kesäkuuta 2016

JUST NEWS

Heips!

Tää postaus on vaan mun pälättämistä teille, eli kuulumisia taas vaihteeksi.
Kuten otsikosta huomaa, huomenna (24.6) on juhannus, joten voisin kertoa teille lukijoille vähän mitä mulla on tiedossa. Lähden tänään (23.6) mökille. Siis mun perheellä, eli meillä on mökki, jos jotkut eivät sitä tienneet. Se on "perinne", että mennään sinne aina juhannusta viettämään. Meidän mökki sijaitsee suht lähellä Tamperetta, Sahalahdessa. Ollaan siellä kolme yötä, tullaan sunnuntaina kotiin. Huomenna juhannuksena, meillä ei vielä ole sen ihmeempiä suunnitelmia, mennään ehkä veneilemään ja tehdään hyvää ruokaa. Toivottavasti olis hyvät kelit, sillä täällä Janakkalassa, kotona maa on märkä ja on aika synkkää. 

Ensi maanantaina, lähden perheen kanssa sinne Unkariin, Budapestiin. Oon tainnut mainita siitä jo aikasemmin? Mennään sinne lentäen. Ollaan siellä viisi päivää. Aiotaan siskon kanssa ainakin shoppailla siellä, ja mennään kai koko perheen kanssa katselemaan nähtävyyksiä, en oo varma? Teen luultavasti sielläkin sitten postausta, vaikka ostoksista, jos on aikaa ja satun löytämään jotain. En oo käynyt ikinä Unkarissa, joten oon aikas innoissani siitä matkasta! Mutta mulla ei oo tähän postaukseen nyt enää muuta höpöteltävää. Heippa!

SOMET: 
instagram & we♥it : juliajosefiinaz
snapchat: juliaajee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti