sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

SUMMER VACATION!!









Nyt olis sitten ala-aste käyty, ja kesäloma. Oon oottanu tätä NIIN pitkään!

Mulla oli ruusujuhla, jossa sain tietysti ruusun ja sit meille laulettiin. Kaikki kuudesluokkalaiset lauloivat myös yhdessä laulun, jonka sanoja oltiin muutettu. Sitten vielä, minä ja mun kaveri Juulia pidettiin puhe, jossa kerrottiin kouluajasta yms. Sain stipendin, mikä sisälsi 20€. Ope jako meille todistukset ja saatiin lähteä kotiin. Kotona kerettiin sitten ottaa vielä muutamat kuvat, ennen kun minä ja mun perhe oltiin lähdössä mökille. Noitten kuvien alla lukee sitten, mitä mulla oli päällä, mistä ne vaatteet on jne. Kerron viel vähän mun todistuksesta, eli se oli samanlainen kun viime todistus. Yks 10 ja kaikki loput 9. Oon ihan tyytyväinen.

 Mekko ostettu Vilasta. Maksoi muistaakseni 49.90€.

  Ballerinat on Malesiasta, Nichii  kaupasta. Hintaa en muista.

Hiuskoristeet H&M, 2.99€.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti