keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

NEWS

                             




Heissan!

Tää postaus on vaan höpöttelyä ja kuulumisia. 
6.6 olin Linnanmäellä mun kavereiden kanssa, meillä oli ihan super hauskaa! Mentiin sinne junalla, täältä kestää noin tunnin verran Helsinkiin. Oltiin siellä 11.30-19.00 eli "koko päivän". Syötiin siellä kaksi kunnon ateriaa, eli lounaaksi söin burgeriaterian ja päivälliseksi makkaraperunat. Ostin lisäksi vielä jäätelöä. Kävin siellä esimerkiksi ukossa, kingissä, raketissa ja salamassa. Tietysti kävin myös monissa muissa eri laitteissa, mutta en ala niitä kaikkia tähän luettelemaan. 




Oon nyt vasta kunnolla kesäloman alussa löytänyt yhen mun lempi asioista tällä hetkellä... Eli LUKEMINEN! Nyt oon lueskellut paljon kaikenlaisia lehtiä ja myös yhen kirjan. Lehdet on sellanen juttu, joita voi lukea melkein missä vaan. Meille tulee kotiin Demi, ja oon ostanut myös muita lehtiä. Kävin lainaamassa kirjastosta Seventeen nimisiä lehtiä, ne on englanninkielisiä. Lainasin samalla ton Tähtiin kirjoitettu virhe" kirjan. Oon nyt ihan koukussa siihen! Se on myös elokuvana, jos ei oo niin kirjojen ystävä, niin kannattaa kattoo se. Mä oon kattonut sen elokuvankin, mutta vaikuttaa tosi erilaiselta kun toi kirja. Eli suosittelen sen takia sitä kirjaa todellakin enemmän! Vähän avaan, kirjan takakannessa lukee: "Tähtiin kirjoitettu virhe on riipaisevan hauska, filosofisen älykäs ja vimmaisen rohkea romaani rakkaudesta, periksi antamattomuudesta ja elämän odottamattomuudesta."

Kuten huomaa, oon yleensä ottanut kahvin kun luen, se näkyykin kuvissa. 

Mulla ei oo nyt ollut oikeen mitään muuta ihmeempää. Mutta musta kuulee sitten seuraavassa postauksessa!

- Julia ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti