perjantai 7. lokakuuta 2016

LOVELY AUTUMN






 Koulu on lähtenyt hyvin "aluilleen" (vaikka sitä onkin jo ollut kaksi kuukautta, haha). On ollut paljon projekteja ja jonkun verran kokeita. Hmm, se mun "Back to school" -sarja tais vähän jäädä, ups. Koulu ei nyt oo niin kiinnostavaa, joten asiasta toiseen. 
Mä rakastan nyt ku on tullut syksy! Se muoti, puut, viileät aamut (ok, hyr), kynttilät, pörrösukat, HALLOWEEN... On niin paljon hyviä asioita, toisaalta myös huonoja löytyy. Pimeetäkin tulee jo niin aikasin, periaatteessa mä tykkään pimeestä, mutta pelkään sitä. 



Tuleeks teillä ikinä sellanen tunne, että aika ei vaan kerta kaikkiaan riitä? Oon käyny tätä tunnetta läpi tässä jo muutaman viikon... Mulla kyllä on riittänyt aika, mutta sitten ei kerkeä nauttimaan omasta vapaa-ajasta, joka on niin ihanaa varsinkin syksyllä. Saa katsella ikkunasta ulos kaunista ruskaa, polttaa samalla kynttilöitä ja pitää pörrösukkia jaloissa, oih.

Postausideat taas vähissä...
Postauksia on tullut taas harvemmin, syynä se, että motivaatio vähän kateissa. En myöskään oo keksinyt mitä postauksia tekisin ja en tiedä oikein mikä teitä kiinnostaisi? Yritän kuitenkin tehdä niin usein kuin pystyn, postauksia. En viitsi tehdä silloin niitä kun ei tee mieli, silloin tulee hutiloitua. Mun pitää myös kertoa, et kun mä harrastan sitä joukkuevoimistelua, niin mulla on kolme kertaa viikossa treenit. Senkään takia en aina pysty/kerkeä tänne kirjoittamaan. Yleensä viikonloppuisin on enemmän aikaa. Mutta toivottavasti ymmärrätte!


Mun elämää ja touhuja voi seurata Instagramissa @juliajosefiinaz ja Snapchatissa @juliaajee, päivittelen sinne melkein joka päivä. Mulla on tässä jo harkinnassa kaksi postausta, jotka voisin toteuttaa, mikäli onnistuvat, joten stay tuned!
Kertokaa kommentilla, mitkä on teidän lempi juttuja syksyssä, kivaa viikonloppua. ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti