lauantai 8. lokakuuta 2016

Q&A!

Vihdoin pystyin toteuttamaan tän kysymyksiä ja vastauksia -postauksen. Oon yrittänyt monta kertaa tehdä tälläistä, mutta kysymyksiä ei ole tullut riittävästi. Eli siis, laitoin Instagramiin ja Snäppiin kuvan, johon pyysin teijän laittamaan mulle mihin vaan liittyen kyssäreitä. 
Laitan sen ig käyttäjänimen perään, kuka on kysynyt kysymyksen.
Let´s start! 

"Onko sulla sukat jalassa?" @jimieronen 
(vastaan nyt kun kirjoitan tätä postausta)
Juu, mul on sukat jalas, haha. Varpaat jäätyy...

"Jos kirjottaisin susta kirjan, lukisitko sen?" @kerttusalin
Kyllä mä varmaan lukisin, kerta se olisi musta. En tiiä vaan, että oisko se koko kirja sitten mun elämästä vai mun ulkonäöstä tms?

"Mitä harrastat?" @trucng_
Perus kysymys, mutta kerron sen vielä tässä, jos jotkut sitä eivät tienneet. Mä harrastan siis joukkuevoimistelua kolme kertaa viikossa, joskus saattaa olla enemmänkin treenejä viikossa ja välillä kisoja. Tykkään tosi paljon!

"Monta perheenjäsentä sun perheeseen kuuluu?" @trucng_
Mun perheeseen kuuluu neljä perheenjäsentä, isosisko, äiti, isä ja tietysti minä. Meillä ei oo lemmikkejä. 

"Mitä tykkäät tehä vapaa-ajalla
/mistä oot kiinnostunut silloin?" @trucng_
Mä yleensä tykkään vaan löhötä sängyllä ja kattoo Youtubea. Sitten mä tietysti kirjotan välillä postauksia tänne blogiin ja olen kavereiden kanssa. Käytän ahkerasti someja, ja mulla on tavoitteena julkasta aina yksi ig kuva päivässä!

"Minkälaiset ihmiset ärsyttää sua?" @trucng_
Mua ärsyttää eniten sellaset ihmiset, jotka on jostain asiasta jo valmiiksi ennakkoluuloisia tai että puhutaan pahaa selän takana yms. 

"Mitkä on sun tavoitteet elämässä?" @trucng_
Tää on ehkä vähän deep kysymys, mutta mä en oo sen ihmeellisemmin miettinyt asiaa. Varmaankin, että vietän mahtavan elämän ja kaikki ois hyvin. Ei tietenkää kaikki voi aina olla hyvin, mutta toistaiseksi.

"Tuleeko sun tulevaisuuden ammatti olemaan joku mediaan liittyvä?" @trucng_
Musta tuntuu että tätä kysyttiin sen takia, sillä hain medialuokalle ja oon siellä nyt. Öö, saattaa olla että tulee, tai sitten ei tule. Who knows? Oon kyl tällä hetkellä kiinnostunu muodista ja sisustamisesta.

"Mistä sait idean tehdä blogin ja mikä sua inspiroi sen ylläpitämisessä?" @trucng_
No, ensinnäkin mulla on ollut yksi toinen blogi, ennen tätä blogia. Sen kirjoittamisen aloitin 2013 kesällä, kun mun naapurit olivat aloittaneet blogin kirjoittamisen. Kirjoitin sitä vanhaa blogia satunnaisesti noin vuoden, sitten kirjoittelu ei enää oikein napannut samalla tavalla. En enää kirjoittanut sinne postauksia. Hylkäsin sen niinsanotusti. 
Mul tuli uusi inspiraatio ylle, kun mietin et olis taas tosi kiva alkaa uudelleen kirjoittelemaan postauksia. Sitten tein tän blogin ja täällä sitä nyt ollaan.

Kuten huomasi, suurin osa kysymyksistä oli laittanut ystäväni, Truc. Kai se halus osallistuu tähän postaukseen kunnolla, kiitti sulle Truc! Kiitos muutenkin kaikille, jotka laittoivat mulle kysymyksiä. 
Multa voi kommenteilla vielä kysyä lisää kysymyksiä, vastaan kaikkiin, jos niitä nyt edes ylipäätänsä tulee. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti