tiistai 31. toukokuuta 2016

HMM...??

Taas on tullut vähän kirjoittelutaukoa, mutta ei anneta sen haitata... 
Mä olin siis kaks viikkoo sitten leirikoulussa, Piispalassa. Olin siellä luokan kanssa neljä yötä ja viisi päivää. 
Mutta, palataan taas todellisuuteen, I´m back again! Enää muutama päivä koulua ja sit on kesäloma. Oon ihan tosi iloinen, rakastan kesää!! Mulla on jo aika paljon kesäsuunnitelmia... Mennään perheen kanssa Unkariin, sit meen lintsille heti kun koulu loppuu, maanantaina. Tos oli nyt vaa muutama juttu kyl. Musta ois super kivaa kuulla, onko teillä mitää kesäsuunnitelmia? 
Kyselin tos parisen viikkoo sit postausehdotuksii, nii oltii pyydelty leivonta ja lookbook postauksii. Voisin tehä lähiaikoina, tai kesäl niin ton lookbookin. Siis jos saan kuvaajan? Sit mul on viel muutamii kivoi postausideoita mielessä. 

Okei, täs oli pieni päivitys mun elämästä! Ens postaus pitäs tulla noin 2-7 päivän sisällä.

- Julia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti