maanantai 2. toukokuuta 2016

PITKÄ TAUKO?!

Huhhuh! Mennään siis vaan suoraan asiaan, kuulumiset postauksen lopussa. 

Kiva kirjottaa taas pitkästä aikaa... Ei, en ollut kirjotustauolla. Eli mulla oli käynyt silleen, että tää blogi oli periaatteessa "poistettu". Sen muffinssipostauksen jälkeen, kun olin yrittänyt kirjottaa, huomasin mun sähköpostissa viestin bloggerilta... Siinä luki, että tää blogi olis poistettu, en ollu varma ees minkä takia, ja no se viesti oli aika sekava muutenki. Sit oon sillee "mitä ihmettä??", ja menin kattoo oliks täällä enää mitää postauksii. Eipä ollu ja tää oli muutenkin poistettu kokonaan. Jos kävit sillon kattomassa täällä, niin varmaan huomasit sen. No olin siinä pari päivää ihan hämilläni, mut sit annoin asian olla. Ajattelin et perustaisin joskus sit vielä uuden blogin...
Kävin eilen mun sähköpostissa kattomassa muutamii juttuja, ja taas kerran huomasin bloggerilta viestin. Siinä luki vaan tän blogin poistamisesta sun muuta, myös että poistosta voisi valittaa. No tietysti valitin, sil en itekkää ymmärtäny miks tää oli poistettu, niinku jo mainitsin. En mun mielestä ollu julkassu mitää ns. laitonta. Tänään menin kattoo mun gmailii, ilman mitää syytä. Näin viestin jossa blogger pahoitteli blogin poistosta ja palautti tän ONNEKS. Oon tosi ilonen, et tää on nyt taas ennallaan! Mut nyt kuulumisia.

Mulle kuuluu muuten ihan hyvää. Me käytiin siellä Malesiassa, harmi etten pystyny sillon julkasta mitään... Siellä oli super kivaa! Oltiin siis Kuala Lumpurissa ja yhellä saarella, Langkawilla. Ainoo huono juttu sillä reissulla oli vaan ne järkyttävän pitkät lentomatkat. 
Ei oo sit varmaan tapahtunu muuta niin ihmeellistä. Eilen olin Pinjan ja Trucin kanssa, ne on siis mun kavereita. Rullailtiin tooosi paljon ja hengailtii muuten vaa. Viikonloppuna oli vappu, en kyl juhlistanu sitä mitenkää erityisemmin.
Mulla on siis cruiseri, sininen jossa on punaset renkaat. Se on ostettu espanjasta toissa vuonna. En muista kaupan nimee, mut joku urheiluliike se oli.
On ihanaa ku säät on lämmenny ihan huikeesti! Toivottavasti nyt nää lämpimät säät pysyis ja tulis se kevät ihan kunnolla.Voisin julkasta asupostauksen, jossa ois näille säille hyvii asuja. Kertokaa kommenteil, mitä mieltä te ootte!
Meen huomenna tettiin mun iskän töihin, sillä koulus on joku sellanen juttu. Julkasen varmaan tässä lähipäivinä sitte lisää kuulumisii, tai mitä mä nyt satun keksimään. Voisitte ehotella minkä tyylisii postauksii haluutte, DIY, asu, suosikkei yms? Ajattelin alottaa nää postaukset puhtaalta pöydältä, eli en nyt miettis kauheesti tätä tauko juttuu.



Psst, mulla on instagramissa nykyään ruoka käyttäjä, menkää seuraa jos ootte ruuan ystäviä, @favsfood.
Mä oon nyt kertonu kai tästä tauosta tarpeeks nii mä lähen nyt ulos cruisailemaan ja muuten chillailee. 
Hyvää kevättä! ☻♥

 - Julia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti