perjantai 6. toukokuuta 2016

NÄPYTTELEN NÄYTTÖÄ?! I oudot tavat

Moi taas!

Aloin täs hetki sitten tuumailemaan, onks mulla mitään outoi tapoi? Oon myös huomannu, että tälläsii videoita pyörii youtuben puolella, joten ajattelin tehä tästä blogi version. Näitä juttuja teen välil, etten huomaakkaan, tai sit huomaan mut se on vaan jääny jotenki mulle tavaks.
Let´s start!
--------------------------------------------------------------------------------
Heti mikä mulla tuli mieleen on, et kun katon esimerkiks youtube videoita puhelimella, alan huomaamattani näpyttämään sitä puhelimen näyttöä. Siihen tulee aina kun näpäytän kerran, niin se videon aika ja stop nappi. Näpytän sitä vaan edes takas, et se stop nappi jne tulee siihen näyttöön ja lähtee pois. Tää on mun mielestä aika outoo, mut se ei häiritse mun videoiden kattelua. 

Jos meen vaikka jonkun kaapin eteen, avaan sen ovet ja alan ettimään sieltä jotain tavaraa, ok ei siin vielä mitään. Mutta, sitten ku lähen siitä kaapilta muualle, jätän ne ovet taaskin huomaamattani auki. Sit joku aina on sillee "Miks nää kaapin ovet on auki?!", vaikka mun mielestä mä kyllä laitoin ne kiinni, tai sit vaa ajattelin et laitoin. Tällee käy, jos keskityn moneen asiaan samaan aikaan. Tässä ei oo sinäänsä mitään niin outoo, vaatis vaan pientä huolellisuutta. Tulipahan nyt mainittua.

Vähän saman tyylinen kun toi äskönen, mutta kerron tänki. Eli, kun tuun koulusta, riisun ulkovaatteet jne, kävelen aulan poikki omaan huoneeseen, niin sit jätän mun repun keskelle lattiaa, silleen et joku "aina" kompastuu siihen. Huomaan mun repun olevan siinä lattialla, vasta kun joku kävelee aulan poikki ulko-ovelle, ja sanoo mulle siitä tai kompastuu siihen. 

Mulla on myös kaikkee, et saatan kävellä pienii pätkii unissani/puhuu yms, mutta se on aika normaalia, vaikka ei kaikki teekkään sitä. 

Oon käymäs nukkumaan, oon nukahtamaisillani, mutta sitten... kuulen jonku (siis ihan oikeesti kuuluu) pamauksen tai vaan pienen kolahduksen. Mua alkaa pelottaa, en oikeen oo varma miks, vaikka tiiän et mun huonees ei oo mitään pelottavaa. Jähmetyn ihan paikoilleni, sil oon ihan varma et mun huonees on kuitenkin joku. Lopulta sit kuitenki havahdun tosielämään ja rauhotun takas nukkumaan. 

----------------------------------------------------------------------------------
 Okey, okey... Siinä oli nyt anakin eka osa (jos tulee ees tokaa osaa, tell me?) näistä mun oudoista tavoista. Kaikki ei oo niin outoja, mut
ois kiva kuulla, samaistutteko näihin joistain? Kirjota ihmees kommentii postauksen alle, ja liity lukijaks jos et oo sitä vielä tehnyt. Musta kuulee seuraavas postauksessa!
See you ☺

- Julia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti