tiistai 3. toukokuuta 2016

TET-PÄIVÄ

Tsaude!
Mä oon nyt just täällä mun iskän työpaikalla tetissä. Mä oon tehny kaikenlaista. Esimerkiks vieny pahveja kierrätykseen, käyny kaupassa ostamassa ruokaa, lajitellu pusseja (lol), järjestelly paikkoja sun muuta, kaikkii pikku hommia mitä mä nyt pystyn tehdä. Mun iskä on siis yrittäjä. Sillä on sellanen liike, jossa myydään kaikenlaista tietotekniikkaa ja puhelimia yms. Kirjottelen tänne nyt tylsyyttäni, sil mulla ei oo oikee mitään hommia. Tuolla on ihan sairaan kiva ilma, mutta mä oon täällä sisällä vaan. 
Tänään illalla kun tuun täältä tetistä, meen vanhempainiltaan äitin kanssa. Puhutaan siellä leirikoulusta, jonne mennään tässä kuussa, noin kahen viikon päästä. 
Huomenna (ke 4.5) Truc ja Pinja tulee meille yöks, uskon et meil on super kivaa! Jes, huomenna on kouluu vaa, ja sitten koko loppu viikko vapaata. 
Unohin mainita, että sillon "tauolla", oli mun synttärit. Täytin siis 13 vuotta. Kerroin tän sen takia, että oisitte ees vähän kartalla mun elämästä.
Torstaina sitten saattaa tulla huomisesta yökyläilystä postausta. Tehään sinne kai jotain herkkui, nii EHKÄ tulee DIY-postausta.

Mut juu, mulla ei oo nyt mitään erityisempää kerrottavaa enään, niin alan jatkamaan töitä (jos niitä on). Käykää ihmees seuraamassa mua someissa, ne löytyy heti tosta etusivun alusta! Ois myös kiva jos kommentoisitte, minkälaisii postauksii tekisin. 

- Julia ☺♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti